Torsdag

Idag tog Mollan och jag en väääldigt lugn morgon innan jag stack till stallet och fixade lite. Skritatde Conny ponny 1 timme och smörjde våra träns och hopplattor, vilket man inte gör allt för ofta ;P

Skulle unna mig sovmorron till 9 iaf men vaknade 8 för jag la mig ju vid halv 11 tror jag, så längre brukar min kropp inte vilja sova. Men men snart behöver man väl inte oroa sig för att sova de kommer väl Mini se till när man kommer få den lyxen att nanna kudden hihi.

På måndag ska jag inte jobba mera som sagt och jag hoppas hoppas att de inte ska bli massa strul med havandeskapspenningen nu......
Tror i övrigt att man kropp börjar känna sig lite trött och tung, vägde mig förut och då stod de på hela 79 KG, så det e ju inga 65 KG längre direkt. Så tror de blir lagom att gå hem nu och ta de lite lungt.

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0