Veckans händelser

Ser att det e FEM dagar sedan jag bloggade...... hhhmm dåligt dåligt men har fasen inte orkat. Känns som de inte hänt nått speciellt heller direkt.

Mycket osociallt liv med min mamma och sysster som jag normalt träffar varje dag i stallet. Men eftersom det e snorhalt på vägen till stallet och speciellt i backarna, har de åkt med bara Anton till ridhuset. Tanken med Conny e ju att han ska vara igång och inte vila när Mini har kommit och nu innan hon kommer. Men eftersom Anton i prio ETT så hon ska kunna träna och tävla sedan så får han gå i första hand.
Conny har bara gått på töm och pezoa denna vecka hemma på vallen vid stallet, men han behöver ju verkligen jobbet från backen med så det e ingen nackdel egentligen ;P

Så detta har iaf gjort att jag inte träffat dom alls egentligen, så igår följde jag med dom till ridhuset och kollade när syss trimmade och snackade skit med mammsen :D
Anton va sjuuukkktt fin igår och det e roligt att se honom på G igen!!! Han är ju så fräsh att han inte ens kan skritta normalt när syss rider ute utan bara ska ner i dikena och tramsa hahahh.

Imorgon e de sista jobbdagen denna vecka och sedan e de förhoppningsvis bara EN vecka kvar att jobba innan jag går på havandeskapspenning.

Hittade lite gamla bilder på mig och Anton fjantonpajas :D
Puss och hej

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0