Resten av dagen

Stannade och handlade lite på vägen hem från bm så hem och vara med Mollan lite, packa in varorna och äta mellis innan stallet. Hästarna fick nya fina skor och snösulor!! Känns konstigt att sätta på det nu men blir det snö kan vi ju inte ens rida ute. Så det fick bli det och hoppas skorna sitter iaf ;) Ikväll har jag och darling mest chillat framför varsin data, jag somnade även ett tag SOM VANLIGT!!! Hehe preggot e trött på kvällarna nu för tiden och jag sover som en stock med, efter att jag lagt en kudde under magen på nätterna. Sov dåligt innan de och hade ont på magen varje morgon precis som jag rullade över på magen under natten. Tog lite dåliga kort på de första paketen vi fått från kopabarnvagn.se så slänger ut de ifall något vill se ;P Annars kommer resten av vagnen 2a veckan i Mars fick vi mail om hihi längtar tills dess. Nae dax att sova.
Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0