Torsdag

Imorse började jag dagen med ett ridpass på lille Connyponny ute. Han va heeelt sjukt taggad och rädd för allt typ, kunde inte alls slappna av förrens jag travade av hahaha störada lilla Pållen. Men i helgen blir det ridhustrim ii form av bommar och studs. Igår förresten fick vi mail om vagnen att det kan ta 10-12 VECKOR!!!! Shiiit hoppas inte vill ju ha den innan hon föds ;) Men de frågade om vi villa ta resterande saker som fanns hemma. Så vi valde att få det så vi har bilstolen för annars tar vi oss ju inte ens hem från bb lixom. Hoppas att de går fortare än dessa veckor, men tror de berodde på de udda förgvalet på sittdelen som jag bara skulle ha. Igår blev det klippning av nallebjörnen med så nu e det bara halva benen och halva huvudet som inte e klippt. Men huvudet behövs inte och benen kan få vara nu när de e sååå lerigt i hagarna. Nu ska hav snart gå ut och jobba igen, längtar som FAAANNN till 22.15 när det e helg. Puss och Kjam


Kommentarer
Postat av: william

fin mage:D vilken vecka??



Och vad tycker du om mina "Beautiful In Gray" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-05 @ 15:17:12
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag e nu i v 29+5 :D

2012-01-05 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0