Ikea tripp

Igår bestämde vi oss för att sticka över till Ikea idag o shoppas lite som vi behövde. Skönt att vi även kom därifrån med de vi sökte :D
Så nu har Ella bella bus samma stol som resten av ungarna i Sverige heheh, trådbackar och klädstänger till våra garderober e införskaffade oxå samt skrivbord till Ogges kontor!
Jag hoppade även in på Biltema och köpte två babyspeglar som jag velat ha ett tag då Ella inte kan sitta fram i min bil, så kan vi lika väl ha en i passaten med efetrsom de bara kostar 80:- där.
 
På vägen hem stannde vi hos Sara och adde och åt donken med dom innan grabbsen skulle vidare till gölles land. De ska sova där och ta båten över till Arkösund i morn och kolla på Roxanne, så Ogge ville hanka på dom nu när de e sista semsterveckan OCH fint väder. Ska nog ner till Arkösund i morn och grilla med dom inna de ska till hotellet.
 
Så nu i kväll när jag kom hem lastade jag av skrivbordet från kärran och tömde bilen på saker, va ju även lite rsatlös så jag statte ihop stativen och trädde e trådbackarna hehhe. Räkningarna e även betalade och Ella sover i sin säng. Så nu ska jag unna mig den litern med hallos som jag plockade av innan jag gick in, undra om de ska bli kesella vanilj eller galss!!?!?? Hmmm dagens i-landsproblem hehhhe.
Slänger ut lite bilder från dagen och några från igår när vi va hos Ellas moster. Trevlig fredag på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0