Nu verkar inte Bloggs app funka igen så de...

img_0483 (MMS)

Nu verkar inte Bloggs app funka igen så de får väl bli smsinlägg ett tag!  Igår red jag en sååå FIN kuse ❤ bara tempoväxlingar och förvänd galopp jobbade vi med. Han va så fin och vi båda va ganska sega efter ridpasset.  Han fick en välförtjänt dusch, kraft ochmorötter ;) En mycket nöjd häst som åt morötter och kraft innan han rullade sig i en nyströdd box. Sååå underbart att få rida och andas in lite hästlukt!!! Saknar verkligen att ha häst men kommer nog vänta ett tag innan jag köper någon ny. Vill ju verkligen hitta en som jag gillar! Efter att ha ridit  många olika hästar vet man ju vad man verkligen INTE vill ha och vad man VILL ha ;) Sitter och kollar ibland och hittar massa fina 3 och 4 åringar som jag kärar ner mig i hihi. Men som sagt tiden kommer när de e dax att köpa en ny pålle. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0