HAJKEN 9/6-2012

Hajken inleddes med en hotellfrukost på Grand mmmmm sååå gott :D snacka om att de e nått speciellt med hotellfrukost! Då fick vi efter ett tag kuvertet för dagen ;P
Så fick vi även en hajkpenng som skulle hållas i hela dagen o användas vid bra behov hahhah.









När vi fått öppna fösta destinationskuvertet så insåg vi att vi skulle till Modelfrabriken o ha skoj! Så vi begav oss dit o mötte mycket rikigt Monica o Linn (planerarna som åkte egen bil)
Det blev en del fina kort på oss i vardagsoutfit o fest outfit, både ensamma o ihop. Så av alla bilder skulle vi välja ut 7 var!!! Snacka om svårt pphhhuuu men de blev sju till slut där en av dom va en utskrift, som man får när man skriver upp minst 10 kompisar på en lista.















När vi va klara där fick vi nästa destionation 2 kuvert medans Linn o Monica stack iväg ;P
Så de va bara att bege sig till Hc för fotbehandling på Professionails! Mycket spännande färd dit kan jag tillägga då hela himlen öppnade sig o de bara vräkte ner, lika så INNE på Hc de bara vräkte ner vatten hahah shhiiit vilket kaos!!
Fotbehandlingen va väldigt spännande då jag e gaaannska kittlig under fötterna hahahh, lilla asiaten bara skratta åt mig när jag skratta o knep med tårna.







När vi va klara på nageltjosan fick vi Asti resturangen som nästa mål, då vi skulle äta för kvällen innan sista destinationen skulle uppnås :D
Älskar maten vi åt den va sååå GOD!!! Tog oxfile o de va massa smak på allt verkligen, såsen va grönpepparsås o de va peppar verkligen o mmmm aaahhh sååå gott så dit vill jag gå igen!!



Sista destinationen då va förlandet som vi kallart hehe det e i Smedby hos Linn o Nicke ;P
Där blev de sexparty o massa skratt o flams ihop med drinkar o snacks :D
Utgången tillslut då bestod av mig o Carro hahah stadigt gäng lixom, vi intog Hugos o efetr 2 timmar drog vi hem! Lite dött o inge vidare drag så vi gav upp o nannade kudden.

TACK MONICA OCH LINN FÖR EN SÅÅÅ ROLIG DAG MED MASSA SPÄNNNADE SAKER <3<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Fan va kul!!!!

Grymma bilder också :)

2012-06-12 @ 14:52:44
URL: http://eapix.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja de sååå lyckat syss 😃 ja de blev några bra bilder! Svårt att välja barre.

2012-06-12 @ 22:45:50
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/
Postat av: Marie

Varför bara utgång för dig och Carro??? Älskar din blogg, blir så inspirerad av tidning osv :-) är flera av dina vänner gravida?? Lycka till Med vänlig hälsning,

2012-06-16 @ 22:10:37
Postat av: Johanna

Ja en av mina tjejkompisar e gravid och ska ha i augusti. men så va en sjuk o den andra va inte sugen på utgågn därav bara carro och jag. /johanna

2012-06-25 @ 22:12:10
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0