Idag har jag och sessan vart hos moster oc...

img_5039 (MMS)

Idag har jag och sessan vart hos moster och fixat håret! SSÅÅÅ NÖJD by the way, lite kass bild men min absoluta favvofärg 😃 klippningen e lite annorlunda med om ni kan gissa vad jag gjort hehe.  Mamma och jag har även vart på Hc i uträttat lite ärenden inför morgondagen!!  Så bytte jag mamma mot pappa efter frissan så uträtta vi lite ärenden med innan jag styrde forden faan hem 😜 Imorgon e de student i Linköping!!! Kan inte fatta att MIN lillebror blir stor nu.  Hajk med girlsen väntas på lördag med, kan verkligen inte fatta vad vi ska göra med kompass och världskartan lixom!?!?! Men ska bli underbart att umgås med mina bästa en heeel dag!  Tack SYSTER för HÅRET och nya  HEADERN!! Vad skulle man göra utan en syster som ser till att man alltid e lika glad när man vart hos henne, samt uppdaterar min header när hon tycker de behövs hehe. Stor puss till min familj för idag ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0