Fredag 9/3-12

Idag har vi vart och skrivit på faderskapspapprena och gjort de klart, trevlig tjej vi hade. Slapp dessutom tusen frågor ;P inte en enda fråga om nått, alla säger ju att de frågar massor om man verkligen e säker på att man e pappa osv.

Efter det åkte vi upp till Fredriks grav och tände ett ljus, har ju inte vart sedan den fina gravstenen kom dit och de va ju ett tag sedan. Man har ju tyvärr så himla fullt upp hela tiden. Jag klarade knappt av att stå där med Ogge och Ella då man blir så påmind om att man ska vara glad att man e frisk och har de bra. Känns fortfarande konstigt att han inte fick leva sitt liv och sina drömmar som många andra. Man ska verkligen uppskatta sitt liv och ta vara på den tiden man har med sina älskade. Skulle inte kunna klara ett liv utan Ogge och Ella som e min närmsta familj just nu. Så klart mina föräldrar och syskon med skulle vara grymt saknade!

Stannade på jobbet en snabbis med och pratade med alla och visade upp Ella, skapligt stolt man är över lilla tösen :D Hihihi kan knappt fatta att man levt utan henne nu när hon e född, man ställer om så snabbt och glömmer framför allt bort magen man hade för två veckor sedan ;P 
Är för övrigt nere på startvikten som jag hade när jag va på första besöket som bm skrev på mitt kort, hade verkligen ställt mig in på att få kämpa som en stolle för att komma ner igen. Men man får väl tacka ammningen som alla säger?!

Nu ska jag fortsätta bekanta mig med fks hemsida och vänta på att Marias mamma ska ringa tilbax och hjälpa mig med allt. Tycker deras hemsida e krånglig och det e massa krångel med att bara fylla i vilka dagar man vill ha mammapenning på osv.

Igår förresten va ju Monica och Freja här och fikade samt snackade massa skit hihi, myspys va de iaf. Tack för fikan och ALLA sakerna vi fick!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Synd att jag missa er :( men hoppas på att få träffa er snart dig och sötaste tösen :)

Hoppas du får den hjälp du behöver av mamma ;) kraam på dig

2012-03-09 @ 14:38:49
Postat av: Johanna

Ja det va jätte synd träffade typ alla annars ju. Men jag kommer in någon dag vart efter så får du se sörmland. Jo jag fick jättebra hjälp av din snälla mamma :) guld värt. Kram

2012-03-09 @ 16:01:27
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0