Lördag

Idag har vi inte gjort många knop inte. Ogge och hans pappa samt bror har vart och hämtat ved i morde medans jag och Ella sov. Skönt va de att sova man e ju inte riktigt van vid att vakna var tredje timme ännu och mata hihi. Vi ska iaf försöka mata henne direkt när hon e hungrig sa de på BVC så att hon går upp ännu mera, de va liite lite viktökning tyvärr. Men absolut ingen fara så men försöka att ge henne som sagt ofta :D

Igår va jag med syss i stallet en sväng och pysslade, tog bla hem massa saker till  mig som inte behövdes längre. Va även där idag och gick med henne när hon red och de va skönt att få gå ut och gå lite, samt att jag knäppte lite kort på henne och Anton ;P

Vill ju kunna gå ut med vagnen och gå sköna promenader i detta underbara väder. Vi hade ju tur att  vi fick vagnen tidigare men så va oturen där med lika snabbt :( Va nämligen repor på två ställen och de godtog vi inte. Så vi får ett nytt chassi och de tar de andra i retur så de va ju snällt. Men medans vi väntar på de kan vi ju inte gå ut för de vore så typiskt om de blev strul bara för vi har använt det som ska tillbax.

Nu ska vi fortsäta mysa i fossan mina vänner, ta hand om er. PUSS










Kommentarer
Postat av: Monica

Dem där 50 va rätt små kommer jag ihåg, dock mina favosar, randigt you know ;)

Ja in me tutten i mun såfort hon är lessen, fri amning ju o på dem där små korvarna skadar det inte att få mat oftare än var tredje ;)

2012-03-03 @ 23:09:48
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0