Måndag

Idag va vi hos Ullis och Vilja med Linda och Elsa, mycket mysigt med masa bebisprat och god mat. Tack alla fyra för ett par trevliga och mysiga timmar!!!!

Sedan bar de av till sjukan för läkarundersökning av tösa. Gick ok men vi skulle bli kallade för att göra ett ultra på hennes hjärta, då de va ett susljud :'( men vi skulle inte oroa oss sa han för 50% av alla barn har detta. Men känns ju lite sådär iaf, våran lilla älskling.

Stannade på Hc när vi åkte hem och köpte lite bodysar, då hon kräks en del blir de många ombyten nu för tiden. De jag tog på henne i morse va kräksfritt i 30 min sedan va de bara att byta innan vi skulle åka. Blev även två pyjamaser som de va lite dåligt med och kunde inte låta bli en söt tröja i stl 56, till sommarn hoppas vi ;P Dagens inköp går kanske i liiite rosa med hahha ;P
Handlade även på Kvantum till våra pannkakor som blev dagens kvällsmat. Tycker butiken va grymt snygg och sååå välfyllt över allt!

Nu ska jag mysa i soffan och läsa alla bloggar jag följer, puss och kram







Kommentarer
Postat av: Syster

Svar: Ja jag vet, kommer sakna dig med!! :/

2012-03-27 @ 10:49:15
URL: http://eapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0