Dagens köp

Idag blev de en liten sväng på Hc då lillan behövde en ny mössa, för alla e för små och den som hon typ kan ha e en sån riktig bebismössa med snören. Har ganska svårt för de mössorna för de inte e min stil, men nu iaf hittade jag två som hon passade i, med snören men inte alls den modellen som den jag har.
Legginsen o tunikan har jag spanat in en längre tid men känner att hon e så liten för dom ännu, så tog faktiskt 62 i dom, hoppas hon kan ha dom i sommar iaf.

Jag fick även med mig en amningsbehå typ samma modell som jag har men den e svart/vit randig o de e så tråkigt under ljusa tröjor ju. Men har aldrig funnits nån i min storlek så därför har jag fått ha en bara o tvätta som en liten gnu hehe.

Strumpbyxorna va bara en impuls för jag va på lager 157 med en sväng, de e med stora för henne ännu, men de växer hon ju i ;) Mycket förstora kläder som köps  just nu hihih.

Slänger ut en skitdålig bild på dagens polkagris naglar hehhe, som Anneli kallar dom ;P
KRAM KRAM




















Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad mycket fint! Svårt att motstå lejopardisarna :D Elvira kan redan ha sina i 62 då dom är smala i midjan. Dom växer snabbt dom små liven <3 så fin är hon!

2012-05-07 @ 19:13:35
URL: http://liifberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0