Måndagen

Glömde ju skriva att ultrat på Ellas hjärta gick bra i måndags. Inget somsåg konstigt ut alls trots blåsljudet, skönt att veta iaf slipper man nojja ❤
Vi va även hos Ellas syssling Elvira och min kusin Jessie och mös innan. Kul att träffa dom äntligen eftersom de bara skiljer 5 dagar mellan tösarna ;) Båda e primaturbebisar hihi fast de skulle födas i mars båda två. Vi sa de att de e lite komiskt att båda kom för tidigt!!
Det va tur jag va hos dom när Ella sket ned sig totalt och jag hade glömt ombyte helt!! Tack för lånet igen och tack för snuttisen med hihi äntligen har hon en snuttis! Så fick hon även en ninis av moster och Tim :) tack för den med!!
Nehe dax att sova o ladda för öppna imorgon :)))
By the way e jag största INSTAGRAM nörden nu bara så ni vet ;)
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tsch för trevligt sällskap :) det var så lite! Nästa gång kanske det är vi som får låna! Haha. Fina dom är våra bästa <3

2012-05-16 @ 01:29:42
URL: http://liifberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0