Vilken dag!!!!

Idag åkte jag o Ella med syss till Gamleby där de skulle ridas 120 och debuteras 130 :D
Åkte därifrån med en 0+0 fels runda i debuten och en ANDRA PLATS!!!!! Sååå himla roligt att se han i sitt esse och syss rider ju så himla bra med <3
Ella har vart glad typ hela tiden tills vi skulle hem då hon va hungrig igen hihih, men de va snart fixat och hon fick mat på vägen hem. Hon är ju så lätt att ha med sig över allt, eftersom man e van att hon jämt e med lixom <3

Fick även en ny tröja av Tims farmor!! TACK, TACK, TACK SNÄLLA!!!
Igår hängde jag med de bäta jobbarkompisarna hemma hos Maria :D SKITKUL hade jag iaf och de hade fixat massa lekar och frågesport. Så va de ju även såå ROLIGT att Loreen vann med så klart, BÄSTA låten!!!

Kolla in syss blogg o filmerna från dagen ;D

Sov gott med er allihopa, för de ska jag. Puss

 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0