Onsdag & torsdag

Igår glömde jag blogga visst ;P berodde väl på att dagen gick i ett som vanligt hehe. Dammsög, torkade golven, plockade tvätt och städade lite allmänt igår här hemma. Stack till stallet hos Villma på vägen till stan där jag bara bytte bil med Ogge, åkte vidare till Resebro för lite ridning.
Syss tömkörde fin Anton medans jag red fin Alegro.
På kvällen va de möte i Lkpg :D

Idag då vad har vi gjort då? Hhhmmm mest slappat känns de som?! Suttit vid datan och klickat hem lite saker jag behöver. Plockat lite tvätt och så med, Inge vidare uteväder direkt :(

Ella sov till 9.30 idag!!! Det va väl rekord hehe men e man vaken och pigg som en mört när pappa går upp blir de ju så.
Hon vaknar varje natt nu mera och e då jätteledsen och hungrig verkar de som. Så fort hon ätit somnar hon om jätte belåten...... Undra när de ska vända att hon inte äter på natten?!?!

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Tess

Tror du verkligen att hon är hungrig å inte bara närhets-sugen på natten? Testat att ge ett större kvällsmål innan läggdags? Hon är ju så stor nu att hon borde klara att sova hela natten utan mat. Söt är hon i alla fall! =)

2012-10-19 @ 21:19:52
Postat av: Johanna

Ja det e ju just de att hon e så stor lixom nu. Ja jag spekulerade i om hon ska få större mål på kvällen så hon står sig, förhoppningsvis?! Kram

2012-10-19 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0