Helgen

Passar på att skriva lite här när lillan sover. Hon har sovit sååå dåligt och oroligt i natt så vet inte vad som hänt? Vaknade massor ggr och va såå ledsen så till slut la jag henne i våran säng o då sov hon resten av natten. Snuttisen <3 hoppas inte hon ska bli sjuk nu för hon har nyst lite på morgonen så jag fått torka snor...... Vill ju att hon ska få vara frisk! Men iaf så har hon sovit sedan 10 typ så 2 timmar nu, men då ska hon väl vara utvilad när hon vaknar hoppas jag :D
Jag har hunnit dammsuga och plocka undan lite skit här hemma under tiden så det e ju bra.
 
I helgen har vi varit ute så mycket vi bara kan, gungan e uppe och gungad i o det va mycket roligt hhehhe :D Fast inget slår att åka med pappa på fyrhjulingen iaf!!! Så fort han stannar den så sitter hon och hoppar o skriker tills han åker igen sååå SÖT!
Vi har även haft vägmöte och inspektion av vägen så då fick liten vara med i vagnen, men de gick faktiskt bra.
Visst hon vill gärna gå själv med vagnen eller sitta i gruset och pilla med stenarna, men det hör ju till nu när hon e så pass stor och rörlig.
 
Idag blir det en tripp till stallet efter lunchen o lite handling på Ica när vi åker hem. Sedan bara invänta pappsen och ladda för en ny dag med lite plask, bara 3 ggr kvar nu :(
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Åhhh mosters gullunge ♥♥♥

2013-04-22 @ 21:05:04
URL: http://eapix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0