Nya veckan har börjat

Ja nu e ännu en ny vecka igång och denna vecka fick vi visst ha Ogge hemma alla dagar förutom torsdag fick jag veta förut. Mysigt att han ska med på plasket i morn oxå :) Så imorgon ska vi äntligen få träffa lilla Vera, senaste tillskottet i tjejligan :D
Idag har jag städat min bil lite invändigt så nu ser de skaplig ut iaf hhehe, e inte min starka sida o tvätta samt städa den. Men de e väl för den inte blir lika fin som passaten när en e städad och tvättad!?
Ella går mer och mer, reser sig själv och går mellan saker och ting helt fritt hihi. Sååå mysigt att se henne hon bara utveckla och utvecklas den lilla fisen. Visst humöret hon utvecklat e väl inte riktigt lika roligt...... men nu kanske jag förstår hur jag va närj ag va liten?! Eller hur mamma?? ;)
 
Nae har inget annat att skriva idag, höres i möra helt enkelt!! Kraaaam
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0