Tisdag

Idag startade vi dagen på plasket hela familjen :) Mysigt att pappa va med och Ella e som vanligt i sitt esse när det gäller att bada!!
Efter det har vi bara varit hemma och slappat typ....
Ikväll träffade jag tjejerna och så fick vi mysa med lilla Vera :D Så söt och liten tycker man när man har en terrorist på 11 kg hehe.
För nån vecka sedan skickade vi iväg brev och fakturakopia till sotarna för våran vattenskada, så idag hade nån satt in pengar på vårat konto. Hoppas det e från dom, så vi slipper mera tjafs!
På tal om tjafs så stod jag på mig om Ellas Learning puppy hon fick i julklapp och Ullared gick med på att ta tillbax den och sätta in pengarna på mitt konto! Fasen vad glad jag blev!!! Hon fick ju vara ha den i 1 månad innan den pajade lixom, så tänkte jag att det inte gick att göra nått åt eftersom det inte fanns nått kvitto kvar. Men efter att ha skickat tre bilder på när vi packat bilen och skulle därifrån, varav nallen låg överst fick jag som jag ville :) Tyckte det va dåligt att tjafsa så mycket om en leksak när de e så stora! Men men det e ju vad jag tycker :P
God natt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0