Fullt upp

Ja det har verkligen vart fullt upp förra veckan så har verkligen inte haft tiden till bloggen tyvärr!! Jobbat ca 8-22 nästan varje dag, men satan vad kul de e :D Öppningsdagen va heeeelt galen asså!! Såååå mycket folk o vilket drag verkligen hihi. Snacka om att jag trivs som fisken i vattnet i våran fina butik :D och vi ska inte tala om hur mycket jag trivs på frukten!!
Känns så himla rätt och det kommer bli så himla bra när vi sätter lite mera rutiner o kommer in i e vardag på avdelningen.
Kan knappt fatta av vi snart haft öppet en vecka o att vi jobbat som vi gjort... dagarna går ju så himla fort så man glömmer bort att äta till och med :P
 
Det har bara blivit stunder med Ella på morgonen innan dagis o sedan har både Ogge och hon sovit när jag kommit hem. Så från förra söndagen fram till torsdgen har vi bara haft vaken kontakt genom sms och telefonsamtal hahah :P Men det va ju bara den veckan o sedan blir de ju vardag igen o Ogge stöttar ju mig till 100% så de e ju de enda som räknas tycker jag. Vi kommer hinna ses nu lixom när vi ska försöka gå på de vanliga schemat denna vecka.
 
Ellas vinteroverall har kommit hem också, jag har shoppat lite saker till Ellas rum som jag sprang på i söndags. Har även börjat måla om tre ramar till rosa från vitt..... hhhmmm ja jag hoppas hon ska kunna flytta in i helgen senast i sitt rum, blir att köpa en rullgardin i morgon om jag hinner.
 
Det va väl typ de?........
Så jag hoppas vi ses i Norrköpings finaste butik vart efter :D Kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0