Grubbel

Måste skriva av mig lite om en sak som jag inte kan släppa innan jag ska sova.
Ogge hämtade ju Ella idag på dagis och när han kom dit gick han direkt in till tavlan utanför sovrummet och kollade. För där skriver dom upp hur länge dom sovit o om de ätit dåligt. 
Så såg han att Ella satt i sandlådan med en fröken så han gick ut till dom. När han kom närmre så såg Ella honom men såg jätteledsen ut och tittade bara ner i marken! Så när han kom fram till henne hade hon tårar i ögonen. När han frågade om det gått bra idag sa hon tjejen att det gått jättebra medans de andra större barnen som lekte bredvid ropar att hon varit ledsen och gråtit! Men fröken säger inget om det och Ogge åkte hem.
Men det där fastnade i mitt huvud och jag kan inte släppa det..... Barn ljuger ju inte så ofta, men samtidigt kan de ha vart så att hon va ledsen för en skitsak?!?? Åhhhh blir knäpp alltså!!! Enligt Ogges beskrivning så e hon tjejen inte på våran avdelning så kan va därför hon va leden vem vet!? Men ska prata med dom imorgon och kolla för jag kan som sagt inte släppa det annars! 
Hörs imorgon allihop sov gott 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Elvira kunde med ha tårar när vi kom och hämtade
Henne runt dom
Första gångerna, speciellt om
Hon var trött! Så kan dom ha det när det blir mer uppenbart
För dom att dom varit utan mamma och pappa hela dagen.
Även om dom inte märkt det innan så kan dom bli lite ledsna när
Dom märker det. Men att barnen säger att hon varit det verkar konstigt! Prata med dom på dagiset! Förstår din oro <3

2013-08-02 @ 08:43:35
URL: http://liifberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0