Helgen e över

Sitter o slappar vid datan o har kollat lite saker till Ellas rum, så äntligen hittade jag träbokstäver som jag letat efter huuur länge som helst!! Så de e beställda o kommer i veckan hoppas jag :)
Nu ska jag lägga in lite bilder på Fuji o skicka efter me så vi fortsätter i hennes andra album. Passar på och tar 100 åt gången när man får erbjudanade lixom :P
Annars i helgen har vi pysslat hemma med lite lister i lillans rum o golvet i hennes myshörna e dit också :D
Vill bara ha ALLT klart nu så vi kan inreda så hon kan flytta in....... men men de e som de e.
Hade även lite kompisar hemma i fredags o det va väldigt trevligt att ses igen, va ett tag sedan för vissa av oss !
 
Imorn e de dagis o jobb :D Så himla kul att å till jobbet nu för tiden så man tror knappt de e sant!!!
Hade för övrigt ett väldigt bra jippo på parkeringen i går med massa lekar o tävlingar med fina priser till våra blivande kunder. Perfekt att regga sig för självskanningen också så man bara kan handla när vi öppna 21e augusti :D
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0