Klipp och klistra

I dag har jag och Ella vart hemma själva på förmiddagen då Ogge jobbade ett par timmer. Så jag har passat på att sätta dit trädet jag köpt till hennes rum. Blev bra fast jag e ändå kanske inte heeelt nöjd då det blev så litet!! Visst på måtten skulle de va 110*130 men jag mätte det till 90*110 typ.... men men jag gav bara 45 kr för de så lite får man väl ta :P Ella stod o pekade på det massor så hon verkade gilla det hihi.
Satte även upp några över sängen o en i hennes myshörna, köpte en extra med ugglor på fast det va typ en gren bara, som jag skulle kunna sprida ut tänkte jag. Så planen nu e kanske två tavellister över den dekorationen med hennes kort o album på. ja de ordnar sig tror jag.
Ska för övrigt sätta in de där 100 korten jag beställt nu i hennes album, så trevlig lördag alla.
Slänger ut några dåliga kort på väggdekorationerna så länge tills jag kan ta några bättre :p
Han även tvätta av pärlan lite idag, gud så den såg ut efter våran dammiga väg o regn på de, plus kattar som går på den..... Men nu e den fin igen :)
 
Just de ja vi fick ju DAGENS ROS igår våran butik, wwiiieee :D
Så hade vi en fin helsida i Nt med våra gryma priser och våran grymma fishguy Johan :D
Kraaam
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0