Mitt lilla projekt

Måste säga att jag tycker de blev som jag förväntat mig med mina ramar till Ellas rum :D Målde även bokstäverna nys en vända så får vi se om de blir som jag tänkt med dom med efter målning o lite annat pyssel......
Ser fram emot att få ställa in alla möbler o leksaker i hennes rum nu! Vill bara att hon ska få sitt lixom.
 
Har även klippt mig lite spontant idag, då syss hade ett glapp på 1 timme när jag ringde efter jag slutat jobbet :D
Så nu e jag korthårig igen o med lugg heheh, ska bara få till att färga de med nästa vecka eller nått? Men känns kanoners faktisk att jag klippte av mig o nu får sidcutsen växa ut under de andra håret så får vi se.
 
Ella och jag va även på vc en sväng o träffade en läkare för hon hade såna utslag på benet, som inte gått bort efter lite mera än en vecka. Men de sa att de va värmeutslag och vi ska smörja de med mjukgörande och höra av oss ifall de inte går bort eller blir bättre. Skönt att veta vad de e iaf känner jag så man kan åtgärda o hoppas nu att de går bort fort.
 
Imorgon blir de jobb igen med lite sovmorgon till 6 :D Känns så kul med jobbet o skönt att de e vardag igen o lite konstigt med för den delen! Känns som man e sååå trött nu för man inte e lika uppe i varv o jobbar kortare dagar, sjukt men sant! Va aldrig trött nån gång förra veckan lixom, men NU, har aldrig vart tröttare känns de som. Men vad gör de när man jobbar i Norrköpings bästa butik :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0