28 år

Jahop då e min 28 årsdag förbi snart! Har som vanligt haft det toppen på mitt underbara jobb med bästa jobbarkompisarna :D Har fått massa grattis personligen, via instagram, fb och sms så TACK ALLA <3 
 
Har inte hunnit träffa Ogge nått alls idag :( Han började 04 imorse och då sov ju vi. Dock vaknade jag och hörde honom i köket innan han åkte så hade jag sjuukt svårt att somna om!! 
 
Ella har sovit toppen sedan hon började på dagis igen denna vecka :( så nu känns det lite bättre när det funkar :)
 
Imorgon väntas jobb till 15 och sedan full fart till stall och dagis innan det bär av mot Lkpg för jobbfest med Ogges jobb :D Spännande att träalltsom han jobbar med ordentligt! 
Hoppas inte huset blåser bort inatt! Vilken jäkla storm alltså!!!! Sov gott alla där ute 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0