Pysselsöndag

Idag har vi röjt upp här hemma och pysslat lite. 
Jag började att göra ett pepparkakshus bland annat så när godiset ska dit säger Ogge att han ätit upp det hahhah ;D knäpppo!!! Så blev att åka förbi Ica på vägen till stallet och fixa nya ;)
Tyckte det blev helt oki faktisk för att vara första gången jag gör ett pepparkakshus :P
Tyckte alltid mammas blev så gulligt med gardiner o pyssel utanför så får väl bli nått sånt bästa år hehe :P Ska köpa lite bomull som det ska stå på med men har glömt bort det helt! 
 
Vi gjorde även pepparkakor men det tyckte inte Ella va så roligt iaf så jag satt sär själv typ o gjorde några... Blev 6 st hjärtan med en initial för varje familjemedlem som ska hänga i granen tänkte jag.
 
Igår satte jag även små röd band på hälften av polkagriskäpparna jag köpte til granen oxå. Blev lite gulligt faktiskt. 
Måste ju försöka pyssla till det lite ju äldre Ella blir känns de som?! 
I morgon väntas jobb på bästa butiken igen jiippiiii :D 
Så goooddd naatttttt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0