Whata fuck!!

Ja som jag skrev igår så skulle ju sotarn komma idag o ja han har VARIT med! Men suck säger jag bara!!! Blir sååå förbannad på att vi betalar 400 spänn för att de ska dra i skortsten! De ska ju ta bort spjällén på baksidan men de klarar de ALDRIG av sååå dåigt verkligen! Ogge får alltid göra de själv när han kommer hem så idag dammsög de inte ens ur askan heller, utan facket e helt fullt är man öppnar där. Jag tycker de e sååå dligt att de inte kan göra det bättre än vi själva gör!! Anledingen till att man måste ha en sotare e ju för att våran försäkring ska gälla lixom, men tycker de e sjuukt ovärt att betala 400 spänn för 10-15 min som de tar för dom att vara här :( Så nu blir de att ringa och ta reda på EXAKT vad de ska göra och även kolla om de finns nått annat bolag i Norrköping som vi kan byta till. Men vad jag kan läsa mig till när man googlar sotare i Norrköping finns de bara dom vi har!??? Nån som vet om de bara finns "Norröpings Sotning & Vetilation"!???? JÄTTE TACKSAM FÖR SVAR :)
 
Så nu har jag fått klaga av mig lite, hörs senare :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0