Regnigt

Har nyss läst alla bloggar på min lista i mobilen så ska jag bara uppdatera lite på min egna innan det blir sova. 
Eftersom regnet bara vräkt ner 9-19 ungefär här hemma blev det verkligen en innedag! Så Ellas blivande rum har tömts på färg, spackel, verktyg o massa annat som vi använt till tidigare renovering ni vet hur mycket de blir!? Så nu e det bara saker som ska slängas kvar där inne. Men tack vare vädret kunde vi inte packa det på släpkärran idag utan får bli imorgon istället. Trip till returpunkten e bokad oxå och det ska rivas lite tak mm i rummet som ska med på kärran :) Nu e vi äntligen igång och igår fick jag ju hem dekoren till hennes rum med så vill bara ha ett färdigställt rum som den kan sättas upp i. 
Ne god natt med er och sov gott 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe jag har oxå beställt en sån till min dotters rum,
Den är ju bara sååååå söt!
Kram

2013-07-11 @ 09:11:19
Postat av: Jojjan

Ja eller hur :) Kunde ju inte låta bli när den bara kostade 45kr o den e ju lixom 110*130 cm!!! Så himla billigt :D har beställt en till med samma tema så kanske blir på nått mera ställe i rummet hihi :D

2013-07-11 @ 13:54:05
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se
Postat av: Sara

Vart beställer du sååååå billigt??
Tradera?
Min kostade 500:-

Svar: Jag köpte den från aliexpress Sara :)
Johanna

2013-07-17 @ 22:38:06
Postat av: Sara

Måste bara fråga:
Jag hittade lite andra dekorer från Ali express, men betalade du direkt eller fick du faktura???? Tacksam för svar?
O tack så jätte mycket för tipset! Superbilligt ju :-) Med vänlig hälsning, Sara

Svar: Man betalar direkt med kortet o nästan allt e fraktfritt. så tar de ellan 2-8 veckor innan de kommer. vi köper massor därifrån ;P har provat kläder till lillan med bla. Kul att nån mera tycker de e roliga saker, som sagt kolla andra kategorier för de har ALLT hihi. Kram
Johanna

2013-07-29 @ 22:45:14
Postat av: Sara

Tack! Gulliga du :-)

2013-08-12 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0