Stallfix

I helgen har jag o mamma ansvar för fjanton panton när syster e på festival. Mamma tog han igår så tog jag idag och i morn.
Idag longerade jag han på pezoan över litet sockerbitshinder och han va sååå FIN!! Lugn fast ändå go i han trots värmen som va idag. Jag valde ju även ridhuset då hinder o sånt e inne plus att de e mindre insekter i ridhuset, även att han blir varm där inne emot ute. Men tyckte de fick bli så ändå.
Ella bus va hos farmor o farfar under tiden, vilket hade gått super de med. Hon har ju vart så skeptisk till farfar mycket men idag va de inga problem alls o hon va superglad! Jättekul om de kan funka nu efter så länge.
 
Ogge va och spelade paintbal med grabbsen under tiden så han fick åka med mig in. Så nu sover Ella och jag väntar på att han ska ringa och bli hämtad.
Kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0