Sååååå glad

Idag har jag sagt upp mig :D Japp jag har fått nytt jobb på nya Ica Kvantum som ska öppna i Klockartorpet!! Känns så sjuuukt kul så de går inte beskriva!! Men har nog knappt fattat de heller känns de som...... av 2030 som sökte fick jag och 249 st till komma på en första intervju :D Efter de en andra intervju med 70 av dom 250 st! Så nu ska jag köra frukt och grönt ihop med min pappa :) Så himla kul att få vara med och starta upp en ny butik!!! Men bara så ni vet så kommer det vara Norrköpings BÄSTA BUTIK :)
Klart det e delade känslor att också för man gillar ju dom man jobbar med nu, men de kan man inte utgå ifrån när man ska vara på jobbet hela dagarna. Man måste tänka snäppet längre och faktiskt trivas under dagarna och ha roligt ;D Så när jag varit på nu mera gamla jobbet så åkte jag till nya och skrev anställningsbevis hihi. Så efter att ha varit där idag och sett avdelningen jag ska vara på och lite mera av butiken så känns  de SUPERBRA oh mera verkligt faktiskt.
Firade med en cider till maten idag och känner mig så himla glad i hela kroppen :D Så nu vet ni vart ni ska handla i fortsättningen :D
Kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis till nytt jobb! :-)

2013-06-29 @ 13:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0