Mysiga med moster

Idag började vi dagen med frulle och fixade iordning oss för att åka mot stan. Ella fick bli avsläppt hos moster så mamma kunde åka till naprapaten igen :) Andreas blev sååå glad när behandlingen hade tagit så bra på min arm!!! Han körde igenom det han gjorde sist och tog armbågen sist denna gång med. Så idag hade jag kanske 10% smärta emot 100% förra veckan :)!!!

När jag va klar så åkte jag tilbax till Ella och så fick hon lunch innan vi stack till Ikea. Blev lite smått och gott som behövdes hem så idag ska vi skruva ihop bord till fossan på hallen.

Just nu sitter jag i bilen medans Erica gör stallet hos Anton, Ella sover så vill inte väcka henne för att hjälpa Erica. Hon gör det så fort iaf själv så det e ingen fara.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0