Valborg o så

Lite dåligt med bloggning över Valborg o det. Men det har väl inte hänt så himla mycket direkt.... Ogge va ledig i tisdags och inte alls bra! Han låg nästan i soffan hela dagen och va jätterisig. Vi skulle ha åkt till ljunga och träffat kompisar men vi hoppade det. Blev ingen brasa heller för Ella då hon va sååå trött innan det va dax. Vi passade på att kolla två filmer när hon somnat bla Mammas pojkar hehe rätt rolig ändå faktiskt :)
Igår va vi bara hemma oxå och fixade lite, Ogge va ännu risigare igår stackarn. Men hoppas han mådde bättre idag när han började på sitt nya jobb :D Lycka till älskling och hoppas du får roligt ;D

Idag e Ella och jag bara hemma, hade tänkt åka upp till öppna och gått på lite utflykt. Men med mina blåsor i munnen kan jag varken äta eller klara mig utan gelén jag köpte. Så vi stannade hemma, de har ju utflykt varje torsdag så vi hinner.
Imorgon e det redan fredag och helg igen. Usch vad tiden springer iväg!!! Snart dax att gå tillbax till jobbet med och lämna sessan på dagis....
Kram

https://cdn2.cdnme.se/1657475/7-3/pic_51823103ddf2b31da4e97a21.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0