Ledig helg

Inledde den lediga helgen med en kväll hos Adde och Sara ihop med Eric och Natalie :D Sara hade som vanligt gjort såå god mat!!! En gryta med de möraste köttet jag någonsin ätit :D Helt galet gott :D 
Jag somnade dock i deras säng när jag skulle natta Ella :( Så det va ganska pinsamt När Ogge väckte mig 2 timmar senare...
 
Igår lördag städade jag och Ella så nu ser det ganska oki ut :P
Passade även på att baka lite bullar :D
Idag har vi gett pappa frukost på sängen och en ny morgonrock, dock måste den bytas för den ca typ 10 cm för kort i armarna :( 
Tog lixom L/XL i den för att vara på säkra sidan.... men men hoppas jg får byta den iaf även att den e öppnad!?? 
 
Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0