1 vecka

Ja då ska vi se vad som hänt sedan sist....
Jo de bästa av allt e ju Monica o Olles lilla troll som kom till världen <3 Får vi se vad den lilla killen ska heta också, kunde inte träffa dom i kväll eftersom Ogge legat sjuk i 4 dagar.
Jag har fyndat på tradera till lillan hahhah :D Rätt åt dig Becca!!!
Jag har haft en ledig helg med familjen :D Dock kanske man hade önskat att Ogge vart frisk så man kunnat fixa lite gardiner o så vidare.... Men Ella och jag kunde ju åka till Finspång och kolla när Syss o Anton tävlade då istället!
Har även märkt att Ella har fått så längt hå hihih sötnosen <3 syns inte så bra då hon har så mycket lockar. Fick faktiskt en bra bild härom dagen är hon har mössan på sig.
 
Annars rullar de på med jobb och dagisliv! Så sjuuut tacksam för mitt nya jobb och kan fortfarande inte fatta att jag har bytt!!! Men bara älskart iaf o mina jobbarkompisar e grymma!!!
Kram på er, nu blir de sängen o ladda inför en nya dag på bästa butiken <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi tycker ju om dig med en massa! Du och dina galna sextankar, haha! ;)

2013-10-16 @ 08:06:42
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0