....

 
Hel galet vad trött jag vart senaste kvällarna!! Somnat med mobilen i handen två kvällar i rad när jag skulle skriva lite här...
Den här veckan  har inte vart nån höjdare direkt! Ella sover väldigt dåligt o vi flyttar in henne säng hos oss för att få henne att sova en hel natt. Men natten till onsdag vaknar hon e så varm så armar, ben, kinder och öron e helt knallröda. Feber på morgonen så Ogge får vabba då jag inte kan vara hemma från jobbet, tar Tordagen så han får jobba då istället. Försöker ju köra varannan när båda har nya jobb lixom. 
 
Fixade naglarna efter jobbet i onsdags och köpte även en liten dammsugare till Ella och en servis i plast till hennes leksaker, hämtade även ut ett lektält som kommit på posten :) Rena julafton när man e sjuk ju. 
 
I torsdags hann jag dammsuga, torka golv, tvätta massa tvätt, byta lakanen och baka bullar när jag vabbade! Ella va ju feberfri så tidigt med så hon höll låda som vanligt typ. 
 
Just de ja vi fick ju fina tårtor på jobbet med i fredags för bra jobb :) Alltid Pepping och morot att fortsatta jobba hårt!!
 
Idag jobbade jag så stannade jag på Mirum när jag åkte hem för vi behövde uppdatera Ellas kläder till dagis... Byta skalbyxor med ett par med fleecefoder i, tunnare vantar och ett par kängor med ludd i ;) Så nu hoppas vi inte hon ska bli kall eller frysa ett tag framöver?!
Köpte även två tröjor till mig själv hihi :D
 
Inatt hoppas jag att vi får lite sömn faktiskt!! Har vart två jobbiga nätter när hon vaknar o skriker, bara rullar runt, sparkar på oss och inte vill ligga still alls. Hon har även fått utslag på hel ryggen och lite på magen nu idag... Trodde vattkoppor först men verkar inte vara de....? 
Får se om hon kommer vakna 1 gång varje timme typ inatt med och skrika? Hon somnar ju inte förrens 4-5 o sover som hårdast när man ska väcka henne till dagis!
 Hörs kanske imorgon. Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0