Klädbytardagen

Glömde blogga efter i söndags! Men jag hittade hel flera bra plagg till ella :) Inte många byxor dock, men 4 par blev det  iaf. Massor basictröjor att ha under långärmade tröjor med dragkedja o vissa stickade tunikor typ.  
Köpte även en hopphäst som jag velat ha länge till henne, men den nya modellen e så ful :/ Så nu sprang jag in och tog den direkt eftersom jag såg den på kortet dagen innan.  Blev även några pussel och en del klossar att bygga med :D   
 
Tycker det oftast e bra utbud på strömmvillans klädbytardagar :) Visst vissa plagg  undrar man ju varför folk ens lämnar när de e hål i...! Jag skulle ju aldrig lämna med hål o tex, men det e ju jag.
Idag har vi hemmadag jag och Busan när jag e ledig
:D Ska till Villma sen en sväng och även handla på vägen. Får se om det blir nått bullbak eller om vi hoppar de... Mommo skulle nog komma ut med en sväng o busa :D
Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0