Vet inte

Vet inte vad jag ska skriva idag......
Känner bara att jag e såå stolt över liten som bara spottar ur sig nya ord och "meningar" varje dag :) "mocka bajs" "mammas och pappas" "åka Villma" vika ihop" "akta dig" ja det finns massa mera men shiit vad jag e stolt!!! Ja jag vet vilket tjat!!! Men det e ju såå roligt när man fattar varje ord hon säger för det e så tydligt :D 
 
Vi har i övrigt haft en slapp hemmadag och imorgon blir det klädbytardag med bästa tjejerna :D Hoppas på lite fynd! 
Sov gott så hoppas vi på att komma i tid imorgon :P 
 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Man får skryta och vara stolt :D hihi. Kan man göra annat
När dom är så underbara. Känns som en dejt snart
Skulle vara kul <3 kram

2013-10-27 @ 07:22:38
URL: http://liifberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0