Ny vecka

Känns heeelt sjukt att den här nya veckan snart e slut IGEN!! 
Idag har vi fått lön :) Så i helgen blir de drag påt kan man säga hihi ÄLSKART!! Känns så otroligt kul att jobba lite på lördag och se vilket drag det e :D Det e egentligen min lediga helg men har bytt med en jobbarkompis som ska på bröllop. 
 
Just de igår fick jag hem softshelljackan, skaljackab och en till höstjacka som jag köpt på tradera. Så himla bra kap jag gjorde asså e sååå nöjd! Blir perfekt för Ella att ha på dagis o flänga i ;P 
 
Nae ska nog sova nu... Vaknade lixom i fossan förut vid 9 med datorn i knät! Vadå trött!!
Kram 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Köper du alltid begagnade kläder?
Ni båda jobbar ju heltid?
Vad gör ni med alla pengar?

2013-09-28 @ 20:57:36
Postat av: Jojjan

Nae verkligen INTE!
Men tycker det e väldigt bra med kläder till dagis som inte e så dyra! Förstör hon en tröja efter en dag som kostar 150kr så känna det tråkigare än om den kostade 50kr!!!
Om du tycker det e dåligt behöver du inte läsa min blogg och irritera dig mera :D

2013-09-29 @ 09:42:21
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se
Postat av: therese lockner

ja köper också begagnat fast vi jobbar heltid. och tycker inte de är fel. viktigast är ju att de har kläder tycker jag.

2013-09-29 @ 18:34:57
Postat av: Tess

Det finns huuur mycket fint som helst begagnat! Dessutom görs ju en stadig insats för miljön då kläder går vidare. Ser bara positiva fördelar.

2013-10-02 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0