Borde sova

Idag startade vi dagen med sovmorgon allihop hehe :P Ella och jag skulle sova till 7 tänkte jag men Ogge hade inte planerat att sova till 6.30 när hans jobbdag börjar. Men så kan det bli ibland! 
 
Ella och jag har plockat bort alla julgrejer i fönstrena och bytt lakan i våran och hennes säng plus plockat tvätt Idag innan jobb. 
Vi gjorde Villma innan dagis och sedan när jag lämnat åkte jag hem och åt lunch samt duschade innan jobbet. 
 
Verkar som hennes trotsperiod börjar lägga sig lite.... Hon har nämligen börjat äta igen här hemma!!! Vilket känns bra, tror hon blir gladare då med lite mera mat i magen. 
 
Nu nu måste jag sova faktiskt, blir lite senare läggning när jag e och rider. Men det e sååå värt så det gör inget hihi :D
Måste säga grattis till Martin på jobbet och hans tjej Linda till deras andra lilla prinsessa som kom idag :D 
Sov gott
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0