Tisdag och ledig

Igår hade vi lite saker vi uträttade inne i stan som behövde fixas. Man får u passa på när man e ledig !
Men va tvungen att fixa en klänning tills lördag för de började bli kris....... hittade några som fick duga som jag provade. Orkade inte leta mera, fanns ju INGA alls mitt i vintern som INTE är svarta eller inte passar in av annat skäl.
Men när jag hade typ gett upp och skulle ta en bara så hängde det en sååå fin på provade ställningen som provades och hängdes undan på Hm i city då jag ville ha en större än den jag provade.
 
Det blev ett toppenpass på Bubblis med på kvällen :D Han e såååå mysig att jobba med och vill framåt!!!
Slänger ut lite bilder på några saker jag köpte igår, inte så intressant kanske men ger lite färg i inlägget om inte annat :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart har du köpt gummistövlarna! Letat ihjäl mig efter Korta snygga :D

2014-02-20 @ 09:34:40
URL: http://liifberg.blogg.se
Postat av: Jojjan

På rusta hehehe :P
Finns med annat motiv oxå. Kram

2014-02-20 @ 13:23:45
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0