Funderingar

Ikväll har jag suttit och googlat sönder allt som har med arv, testamente osv att göra! Har ju bara hört att man aldrig kan skriva sig fri från nått! Tyvärr e det ju väldigt sant oxå att man inte kan det....Usch jag grubblar och tänker allt för mycket på hur allt skulle bli om Ogge försvann!!! Kan nog bero på att det e min största skräck i livet :( Man vill ju att Ella och jag ska klara oss okej ändå lixom. 
Ne ne fy vad deppig jag blev nu!!!
 
Men nått roligt e ju att jag gjorde nya naglar idag o e supernöjd :D 
 
Imorgon e de ny dag på jobbet och längtar till fredag när de e lön och det blir lite drag på jobbet igen :) Jobbar ju hela helgen med och det e alltid kul när det e löning!
God natt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0