Vabb

 
 
Usch sitter hemma med en sjuk liten Ella bus.
Dom ringde från dagis igår och sa att hon hade 38 graders feber när jag precis hade bytt om och skulle hämta henne.
Men när vi väl va hemma och hade tagit tempen va den uppe på 39,2!! Hon har aldrig vart så här sjuk innan nån gång! Hon har haft en febertopp som vart uppe och vänt på 39 bara. 
Men idag har hon bara sovit massor och är inte alla på topp :( 
Jag har suttit vid datan och klickat hem ett par Nike Airmax, en väska, lite Dustit och några plagg till Ella så får vi se om allt passar när de kommer?! Om skorna passar blir det ett par till i annan färg med hihi som jag redan spanat in ;D
Ska laga till lite mat till oss, tyvärr vill nog inte Ella ha... Men hon har fått i sig lite vatten och jordgubbar iaf under förmiddagen. Igår fick jag bara i henne lite popcorn på kvällen.
Hoppas hon blir bra fort nu, saknar Ogge massor när hon e så dålig och han e borta hela veckan :'( 
Kram kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0